Најчесто поставувани прашања2024-02-11T01:17:32+01:00

Најчесто поставувани прашања

Добредојдовте во делот за најчесто поставувани прашања на Алде Груп. Овде, ја споделуваме нашата експертиза за испорака на исклучителни бази за сладолед и врвни состојки за пециво, задоволувајќи ги вашите специфични кулинарски потреби. Нурнете во изворот на информации и откријте како нашите врвни суровини од прва рака можат да ги подигнат вашите креации за пекари, сладолед и колачи. Вашите прашања, нашите детални одговори – сето тоа има за цел да го подобри вашето искуство со квалитетот и посветеноста на Алде Груп.

9. Дали нудите меѓународен превоз?2024-01-16T02:03:18+01:00

Во моментов вршиме достава само во Северна Македонија.

16. Може ли да поставам редовен распоред за испорака?2024-01-16T02:17:19+01:00

Да, нудиме опција да ги закажеме редовните испораки. Ве молам контактирајте не за да го наместиме ова.

17. Што да направам ако добијам оштетен или неправилен предмет?2024-01-16T02:18:07+01:00

Ве молиме веднаш да ги пријавите сите оштетени или неточни предмети на нашиот тим за корисници за брза резолуција.

18. Дали нудите било какви програми за лојалност или попусти за редовни клиенти?2024-01-16T02:19:26+01:00

Ние ги цениме нашите клиенти и моментално работиме на спроведување на програма за лојалност. Останете наменети за новости.

19. Можам ли лично да ја посетам вашата продавница?2024-01-16T02:20:12+01:00

Да, добредојдовте да ја посетите нашата продавница. Нашата адреса и работното време се наведени на нашата веб-страница.

20. Како можам да останам обновен за нови производи и промоции?2024-01-16T02:20:48+01:00

Претплатете се на нашиот билтен и следете не на социјалните мрежи за да останете ажурирани за нашите најнови производи и промоции.

21. Како ги заштитуваш моите лични податоци?2024-01-16T02:25:18+01:00

Твојата приватност е од исклучителна важност за нас. Ние се придржуваме до строгите закони за заштита на податоците и користиме напредни безбедносни мерки за да ги заштитиме вашите лични информации. Собираме само неопходни податоци, и никогаш не се споделува со трети страни без ваша согласност.

22. Дали треба да создадам сметка за да направам нарачка?2024-01-16T02:26:07+01:00

Додека можете да ги разгледувате нашите производи без сметка, создавањето е неопходно за купување. Ова помага во рационализирањето на процесот на одјавување, следењето на вашата историја на нарачки и обезбедувањето на персонализирано шопинг искуство.

23. Можам ли да ја избришам мојата сметка ако повеќе не сакам да ги користам вашите услуги?2024-01-16T02:27:32+01:00

Апсолутно. Ако одлучите да ја избришете вашата сметка, ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка на корисниците. Ние ќе ви помогнеме во процесот, осигурувајќи се дека сите ваши лични податоци ќе се отстранат од нашиот систем во согласност со прописите за заштита на податоците.

24. Како ги користите моите податоци за маркетинг цели?2024-01-16T02:28:43+01:00

Со ваша дозвола, можеме да ги искористиме вашите податоци за да ви испратиме новости за нови производи, специјални понуди и промоции. Имате опција да се откажете од овие комуникации во секое време со ажирање на вашите преференци или директно контактирање со нас.

25. Дали моите активности на страницата ќе бидат следени за аналитика?2024-01-16T02:29:15+01:00

За да ги подобриме нашите веб-локации и услуги, може да користиме колачиња и слични технологии за следење на активностите на корисниците и собирање аналитички податоци. За да ги подобриме нашите веб-локации и услуги, може да користиме колачиња и технологии за следење на активностите на корисниците и собирање аналитички податоци. Можете да управувате со вашите параметри за колачиња преку поставките за приватност на нашата веб-локација.

25. Дали моите активности на страницата ќе бидат следени за аналитика?2024-01-16T02:29:15+01:00

За да ги подобриме нашите веб-локации и услуги, може да користиме колачиња и слични технологии за следење на активностите на корисниците и собирање аналитички податоци. За да ги подобриме нашите веб-локации и услуги, може да користиме колачиња и технологии за следење на активностите на корисниците и собирање аналитички податоци. Можете да управувате со вашите параметри за колачиња преку поставките за приватност на нашата веб-локација.

24. Како ги користите моите податоци за маркетинг цели?2024-01-16T02:28:43+01:00

Со ваша дозвола, можеме да ги искористиме вашите податоци за да ви испратиме новости за нови производи, специјални понуди и промоции. Имате опција да се откажете од овие комуникации во секое време со ажирање на вашите преференци или директно контактирање со нас.

23. Можам ли да ја избришам мојата сметка ако повеќе не сакам да ги користам вашите услуги?2024-01-16T02:27:32+01:00

Апсолутно. Ако одлучите да ја избришете вашата сметка, ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка на корисниците. Ние ќе ви помогнеме во процесот, осигурувајќи се дека сите ваши лични податоци ќе се отстранат од нашиот систем во согласност со прописите за заштита на податоците.

22. Дали треба да создадам сметка за да направам нарачка?2024-01-16T02:26:07+01:00

Додека можете да ги разгледувате нашите производи без сметка, создавањето е неопходно за купување. Ова помага во рационализирањето на процесот на одјавување, следењето на вашата историја на нарачки и обезбедувањето на персонализирано шопинг искуство.

21. Како ги заштитуваш моите лични податоци?2024-01-16T02:25:18+01:00

Твојата приватност е од исклучителна важност за нас. Ние се придржуваме до строгите закони за заштита на податоците и користиме напредни безбедносни мерки за да ги заштитиме вашите лични информации. Собираме само неопходни податоци, и никогаш не се споделува со трети страни без ваша согласност.

20. Како можам да останам обновен за нови производи и промоции?2024-01-16T02:20:48+01:00

Претплатете се на нашиот билтен и следете не на социјалните мрежи за да останете ажурирани за нашите најнови производи и промоции.

19. Можам ли лично да ја посетам вашата продавница?2024-01-16T02:20:12+01:00

Да, добредојдовте да ја посетите нашата продавница. Нашата адреса и работното време се наведени на нашата веб-страница.

18. Дали нудите било какви програми за лојалност или попусти за редовни клиенти?2024-01-16T02:19:26+01:00

Ние ги цениме нашите клиенти и моментално работиме на спроведување на програма за лојалност. Останете наменети за новости.

17. Што да направам ако добијам оштетен или неправилен предмет?2024-01-16T02:18:07+01:00

Ве молиме веднаш да ги пријавите сите оштетени или неточни предмети на нашиот тим за корисници за брза резолуција.

16. Може ли да поставам редовен распоред за испорака?2024-01-16T02:17:19+01:00

Да, нудиме опција да ги закажеме редовните испораки. Ве молам контактирајте не за да го наместиме ова.

9. Дали нудите меѓународен превоз?2024-01-16T02:03:18+01:00

Во моментов вршиме достава само во Северна Македонија.

Title

Go to Top